Gästbloggare!


Hejhej alla bloggläsare!

Jag heter Ebba och är 14 år och kommer vara en gästbloggare här på denna blogg, jag kommer blogga några gånger i veckan om saker om det älskade One Tree Hill.
Jag ♥ One Tree Hill precis som Rebecka och det ska verkligen bli kul att blogga bara om det, hihih...

Jag satt faktiskt nyss och kollade på One Tree Hill säsong 5 men jag ligger egentligen på säsong 8 som går just nu på tv kanal5 på söndagar kl 18-19 :)

Detta inlägg var lite mer som ett info grej men mitt nästa och alla där fram kommer bara handla om OTH!
Och föresten kolla in min egna blogg www.majaoebbalove.blogg.se :D

Peace&Love // Ebba

en favorit bild på OTH gänget..




KOMMENTARER


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: